من از نسل "کوروشم".......

Single ...یاد گرفته ام تنهایی را به بودن درجمعی که به آن تعلق ندارم ترجیح دهم ... Single

آری من از نسل" کوروشم ".......

من که ماندم و ماهی ۴۵ هزار تومن یارانه!!! ......

من از نسل ستار خان و باقر خانم ، که فقط ترافیک خیابانش

 برایم ماند !!! .....از دریای کاسپین ،فقط و فقط بلاهایش

برایم ماند !!! ..... از خلیج فارسش ، فقط رای گیری هایش !!!

......از آذربایجانش ، جکهایش برایم باقی ماند !!! .....از آزادی بیان ،

 برایم دیوار های دستشویی های عمومی ماند !!! .......

ابراز احساساتم شد "اس ام اس" !!! ..... زندگیم گره خورده

به زندگی مجازی !!! .... 

فریادم شد دکمه های سرد کیبرد!!! ......

آری من از نسل "کوروشم"......



نظرات شما عزیزان:

فندق
ساعت15:23---13 خرداد 1393
متن ﭘﺎﻳﻴﻦ ﺭﻭﻧﺨﻮﻥ ﺍﻭﻝ ﻳﻪ ﺁﺭﺯﻭﺑﮑﻦ !
. . . . . . . . . .
ﺍﻳﻦ
ﭘﻲ ﺍﻡ ﺭﻭﺑﻪ ﺩﻩ ﻧﻔﺮﺍﺯﺩﻭﺳﺘﺎﺕ ﺑﻔﺮﺱ ﻗﺸﻨﮓ ﺗﺮﻳﻦ ﺭﻭﻳﺎﺕ
ﺩﺭﻋﺮﺽ ﭼﻬﺎﺭ ﺭﻭﺯ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﻣﻴﻮﻓﺘﻪ ﺍﻣﺎﺍﮔﻪ ﻧﻔﺮﺳﺘﻲ
ﭼﻬﺎﺭ ﺭﻭﺯ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﺧﻴﻠﻲ ﺑﺪﻱ ﻣﻴﻮﻓﺘﻪ
ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﮐﻨﻴﻢ ...
ﺑﻪ ﺩﻩ ﻧﻔﺮﺑﻔﺮﺱ

ﺑﻌﺪﺍﺯ 28ﺩﻗﻴﻘﻪ ﮐﺴﻲ ﺑﻬت

ﺯﻧﮓ ﻣﻴﺰﻧﻪ ﮐﻪ.............


arman
ساعت17:13---2 ارديبهشت 1392
slm vebe gha6angi dari azat mikham mano ba esme setarehaye sorbi link koni ta manam linket konam.

neda
ساعت14:13---26 دی 1391
خیلی وب قشنگیه
بهم سربزنیااا
راسی من لینکیدمت اگه خواستی توهم منوبلینک


سایمان
ساعت13:42---7 آذر 1391
من از نسل تو ام (نسل سوخته)

zahra
ساعت10:32---3 آذر 1391
خیلی خوب بود..........

کجا بودی این همه مدت؟؟؟
به منم سربزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ پنج شنبه 2 / 9 / 1391برچسب:,ساعت 16:20 نويسنده A_mohammad |